Wybierz punkt serwisowy
System oferuje wyszukiwanie
punktów serwisowych
RTV, AGD oraz GSM
Masz zepsuty sprzęt RTV, AGD, GSM? Szukasz serwisu?
Skorzystaj z naszej wyszukiwarki
a naprawa urządzeń stanie się szybka i prosta.

PRODOM

Dane kontaktowe firmy
NazwaPRODOM
Ulica Ul. Czyżykowska 68
Kod 83-100
Miasto Tczew
Województwo pomorskie
Telefon (58) 5311807
Email
Statystyka punktu naprawy urządzeń RTV AGD GSM
Liczba głosów: 0
Ocena: 0,00
Odwiedziny: 6330
Serwis naprawia produkty następujących marek:
Marka
Naprawa gwarancyjna
Naprawiane elementy
Brandt
Naprawa gwarancyjna
Candy
Naprawa gwarancyjna
Gorenje
Naprawa gwarancyjna
Holden
Naprawa gwarancyjna
Hoover
Naprawa gwarancyjna
Melissa
Naprawa gwarancyjna
MPM
Naprawa gwarancyjna
Opti
Naprawa gwarancyjna
Optimum
Naprawa gwarancyjna
Polar
Naprawa gwarancyjna
Ravanson
Naprawa gwarancyjna
Whirlpool
Naprawa gwarancyjna
Zelmer
Naprawa gwarancyjna
Komentarze użytkowników portalu
Pozytywne pozytywne 0 Neutralne neutralne 0 Negatywne negatywne 0
24 kwietnia br. oddałem do serwisu ProDom, robot kuchenny Kenwood KM286. Robot został przyjęty, a ja poinformowany że do miesiaca bede mial sprzet naprawiony. Pan przyjmujacy zlecenie zapytal sie czy chce byc poinformowany o kosztach naprawy zanim do niej przystąpią - odpowiedziałem że oczywiście. Minęło 3 tygodnie - nie otrzymalem od serwisu żadnego telefonu w sprawie wyceny więc sam zadzwonilem. Ku mojemu zdziwieniu, Panowie jeszcze nie wiedzieli co jest przyczyną usterki, a do terminu odbioru został tydzien. Po tygodniu znow zadzwonilem - sytuacja sie powtórzyła. Od tej pory dzwoniłem systematycznie raz w tygodniu aby uzyskać informacje na temat stanu realizacji zlecenia - za kazdym razem bylem zapewniany ze w ciagu kilku godzin otrzymam jakies informacje - naiwny ja... oczywiscie brak kontaktu ze strony serwisu. W zeszłym tygodniu w piątek - dokladnie 2 miesiace od momentu oddania sprzetu, poinformowalem serwis że rezygnuje z ich uslug i prosze o przywrocenie sprzetu do stanu w jakim go oddałem na następny dzień. Pan potwierdził i zaprosił po odbiór następnego dnia. Niestety nie przyjechałem ponieważ coś mi wypadło, i zjawiłem się po odbiór dzisiaj czyli po tygodniu. Na miejscu dowiedzialem sie ze serwisanci nie zlozyli sprzetu bo chcieli z nim jeszcze troche powalczyc i mieli nadzieje ze go naprawia - czego juz nie oczekiwalem. Poproszono mnie o kilka godzin i zebym przyjechal odebrac sprzet ok poludnia. Wyrazilem swoje niezadowolenie ale ok. Przyjechalem punkt 12.00 - Gość stwiedzil ze go nie złożyli bo myślał że już dzisiaj nie przyjadę po odbiór, ponieważ mowilem ze jade do pracy. Info dla Pana od obslugi klienta - to ze ktos jedzie do pracy, nie znaczy ze nie przyjedzie w zaproponowanej godzinie - akurat trafilo na kierowce. Tak wiec jak juz to Panu powiedzialem, prosze nie myslec samodzielnie i konsultowac swoje przemyslenia z ludzmi ktorym myslenie lepiej wychodzi. Ostatecznie odebralem sprzet rozkrecony, z rozlutowanymi przewodami, calkowicie niesprawny (wczesniej raz sie wlaczal raz nie) poniewaz nie ufam zadnemu pracownikowi tej firmy. Szef tez jest niczego sobie - cala wine zrzucil na pracownika, zapominajac ze jest szefem, i to na jego barkach lezy kontrola nad dzialalnoscia firmy i zapobieganie takim sytuacjom. Z wielką łaską otrzymałem zwrot zaliczki, zarządałem również rekompensaty za stracony czas, paliwo, i na poczet naprawy w innym serwisie, poniewaz teraz sprzęt nie działa w ogole, jednak jak sie okazalo Właściciel nie ma grama honoru i kazał sie cieszyc ze dostalem zwrot zaliczki. NIE POLECAM NIKOMU TEGO MIEJSCA. ...No chyba że ktoś ma nerwy ze stali.
negatywny
Artur - 2021-06-27

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Serwisy.info.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Używamy cookies i podobnych technologii. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Plików Cookies. Zamknij