BEMIS
Dane kontaktowe firmy
Nazwa | BEMIS |
Ulica | Pl. Wolności 11 |
Kod | 47-400 |
Miasto | Racibórz |
Województwo | śląskie |
Telefon | (32) 4174615, 4152480 |
Statystyka punktu naprawy urządzeń RTV AGD GSM
Liczba głosów: 31
Ocena: 3,23
Odwiedziny: 14288
Serwis naprawia produkty następujących marek:
Marka
Naprawa gwarancyjna
Naprawiane elementy
Ariete
Brandt
Candy
Hoover
Melissa
MPM
Opti
Optimum
Philips
Ravanson
Remington
Samsung
Komentarze użytkowników portalu
pozytywne 0
neutralne 0
negatywne 0
U mnie podobnie. Serwisant wymienił na gwarancji kompletny waterwall z silnikiem. Po jakimś czasie kilka tygodni po gwarancji całej zmywarki. Waterwall znów się popsuł, zapłaciłem za ekspertyzę serwisanta 160zł. I nawet on pamiętał, że wymieniał te części, więc te konkretne części powinny mieć przedłużoną gwarancje co zapewnia kodeks cywilny Art. 581. Natomiast Pani właścicielka stwierdziła, że te części nie podlegają nowej gwarancji, bo tak uczą ich na szkoleniach w samsungu, kiedy powiedziałem, że kodeks cywilny jest nieco ważniejszy niż szkolenia w samsungu, pani zaczęła utrzymywać, że nie było ich u mnie i nic nie wymieniali. Wymontowałem, więc silnik sam i jest na nim data produkcji 2018, a data produkcji zmywarki to 2017r. Jak to możliwe? Do zmywarki zamontowali silnik z przyszłości?
Strzeżcie się napraw gwarancyjnych tej firmy serwisanci nie zostawiają żadnej informacji kiedy byli i co wymienili.
Serwisanci twierdzili, że przy naprawie gwarancyjnej nic się nie zostawia u klienta, bo wszystko idzie do systemu w samsungu... niestety samsung nie miał żadnych informacji o tej naprawie.
Moim zdaniem firma później zamawia od Producenta o wiele więcej części, jednym słowem kantuje producenta na części, ale nie złapałem nikogo za rękę.
Finalnie zmywarkę naprawiłem sam kosztowało mnie to 64zł.
Stachu - 2019-09-09
Nie polecam. Firma nierzetelna, unika klienta kiedy jest się konsekwentnym. Kuchenka nienaprawiona 100 zł wyrzucone. Właścicielka w żywe oczy wyparła się wcześniejszych ustaleń. Nawet wyparła się że to ona ze mną nie rozmawiała. Jeżeli ktoś zdecyduje się na korzystanie usług tej firmy radzę zabezpieczyć się żeby móc im udowodnić prawdę.
NAZWA - 2019-01-02
Dwukrotnie miałam wątpliwą przyjemność korzystania z usług serwisu i dwa razy serwisanci nie wywiązali się ze swojego zadania. Pierwszy raz zmywarka była trzy dni po zakupie i drugi raz teraz. Ani za pierwszym razem ani za drugim usterka zmywarki nie była prawidłowo zdiagnozowana, a wręcz Pan serwisant wymienił wskazaną przeze mnie część nie zadając sobie trudu sprawdzenia czy to jest przyczyną usterki. Również kontakt z właścicielką uważam za nie właściwy ponieważ Państwu się wydaje , że to są czasy PRL i oni robią łaskę obsługując klienta. A w razie reklamacji odsyłają do PREZYDENTA.
KLIENTKA - 2018-01-25
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Serwisy.info.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Serwisy.info.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.